Tisdag

Har inte hunnit med att blogga på några dagar nu, eller 2 kanske det är har ingen direkt koll på läget just nu, jag är allmänt snurrig kan man säga.
Tex på att jag är riktig snurrig slår in tv- dosan i Max paket, Hmm...

I allafall åter till min snurriga vardag

Igår var Harry och jag på öppna, vi tog med oss Embla också, barnen lekte och sofi och Agge var där också, så barnen röjde runt.
På eftermiddagen kom Evelina hit, sen kom Agge och barnen som bjöd jag dem på fika och glass, Harry fick en bil av Agge och barnen, den tackar vi för=)
Sen Blev det snabb tacos, sen var Harry och jag iväg på Me&I party hos SaraFeffe, jätte trevligt, köpte två saker, en tröja och 1 mössa.
När jag kom hem kom Kattis och Simon förbi en sväng, dem hade med sig bullar till oss, snällt =)
Tony åkte senare och jobbade.
Han kommer hem någon gång idag, han skulle ut och fara på många ställen.

Nu har jag lämnat harry på dagis, hängt tvätt och nu väntar jag på att bli upphämtad av mamma.
Vid 4 ska jag på möte med hemtjänsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0