Bilder

Nu när min sambo åkt och jobba, och lilleman ligger i sängen och äter välling har jag dator tid, så tänkte lägga upp lite nya bilder.



Lilleman är fullt speedad




Men nästan alltid glad



Moster Josefins 18 års dag, lilleman och hon gungar gunghäst



Hemma springer han runt och kör på allt och alla så då får man se upp



Släkt



Mer släkt



Mormor min moster susanne min kusin Johan och  Harrys syssling Max




Farmor Pappa Ja och Harry 4 Generationer



Mamma Mormor Ja och Harry 4 generationer på både mamma och pappas sida



Kusin mys på högnivå




Min stjärna





Mammas lilla skrutt




Lilla tröttmössan



De här galna flickorna var hos mig igår

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

han är så söt! :)

2010-02-25 @ 20:28:13
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Hihi, otur. Leia är så liten så hon vet inte bättre, haha :)

2010-02-25 @ 20:46:33
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: louise endahl

gud så fina bilder :)) harry är sååååååå sööööt!!!

2010-02-25 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0