Fredag

Hej Fredag!
Dagen började med att Tony körde ner mig och lilleman till stan, där vi mötte upp Evelina Embla Agge Nova Elton och svärmor, vi lunchade på chili nam nam, super god mat, och idag provade jag något nytt, fast tony säger att jag aldrig gör det, men idag så, kycklingspett med jordnöts sås, super gott. Efter det blev det lite shopping, men blev inte så mycket handlade lite böker åt Harry på bokrean på Åhlens. Bilder kommer senare =)
Efter det följde Harry och jag med Evelina och Embla hem, sen kom även gubbarna, och sen blev det en sväng till city gross, och kvittot var inte lika långt och dyrt som det brukar vara när vi handlar och det är ett stort PLUS!
Efter handlingen tog vi en fika på city gross cafe, det billigaste i stan, och det är inte fy skam bakelser heller utan väldigt goda, vi tog 1 kaffe 1 dricka och varsin bakelse 45 kronor, det kallar inte jag dyrt, vad säger ni??
Sen hem och lagade lite mat, lövbiff och pommes, och min underbara vän fia kom på besök, hon åkte hem nyss, det är inte så ofta vi träffas, men vi har alltid lika kul! Det var jätte roligt att hon kom =) Lilleman har somnat och Tony jobbar, imrogon ska vi träffa Sara och Julia på förmiddagen sen så ska vi hem och göra vårrullar Mumsigt!!
På söndag blir det förmodligen badhus, om vi hinner eftersom det är barnbasar på rosvalla mellan 11-14 ( tror ja) Ingen som missar det va??
Nu ska jag kika runt på lite bloggar! Sov gott!

Min underbara bästa vän Fia som jag känt sedan 1998 så gamal vänskap spricker aldrig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0