Fredag

Fredags mys med någon sambo blev det nte för mig idag inte, istället fick jag besök av två av mina vänner Fia och stella, så kvällen blev räddad =)
Idag var vi på öf på förmiddagen massa trevligt folk som vanligt, efteråt gick ja evelina och Veronica ner på stan, sen gick veronica åt annat håll, och vi tog lunch på chili nam nam, efter det blev det fika hos svärmor. köpte filodeg på kina butiken mitt emot chili nam nam så jag kan göra vårrullar någon dag det ska bli smaskens.
Svängde in på affären och köpte färdggrillad kyckling i brist på fantasi.
Mitt sår på benet ser nte så himla fint ut, men nu ska jag lägga om det efter som det skaver mot allt, kan inte ens ha leggings utan att det skaver.
Nej nu ska jag var social bilder från öppna kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Carro

tack! jo tror också han får det bättre där uppe.

2010-02-13 @ 08:29:34
URL: http://missblackangel.blogg.se/
Postat av: sofi

Det är en lördag, häng med du också!! =) Drygt med såret på benet, hoppas att det läker snart :S

2010-02-13 @ 13:16:42
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0