Lördag

Åh jag är så förbannad just nu, låt mig göra som jag vill, du bestämmer fan inte allt, jag är över 18 år jag har fan bestämma själv, och att du alltid ska bli så arg, vist jag ljög, men det är alltid en säkerthet men det verkar du inte fatta, bara för att du alltid haft det bra, så fattar du inget annat, det är så jävla synd att du alltid ska hålla på.
Och jag bestämmer själv när jag vill och ska göra något själv.
Ja idag är jag irreterad som tusan, två personen har gjort mig väldigt arg idag och igår, så jag är inte alls på humör om man säger så.

Jag har tur att jag har världens underbaraste pojkvän och son, samt svärföräldrar och tonys syster som alltid ställer upp. Och en underbart snäll mamma!

Förut åkte vi och lämnade Harry hos Evelina Harri och Melman, han ska vara med dem idag eftersom Tony och jag ska bort, Evelina tgo ner gåstolen och han bara älskade den, trampade runt som tusan, embla tyckte det var minst lika kul, hon klättrade upp och skulle ha snålskjus, samt puttade och körde Harry i den. Tur att dem uppskattar varandra.

Ska precis käka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0