Måndag

Känner just nu att jag inte har ork eller lust att blogga men kort ainlägg kan jag väl försöka med i allafall, idag har vi varit och handlat på willys, sen hämtade vi upp evelina och embla, sen åkte vi hit, lill skruttan trillade och slog sig i huvudet, så jag ringde fias mamma Rosie och fråga om vi kunde få komma och kolla på det eftersom hon jobbar som sjuksköterska, som tur var så var dem ute och åkte, så dem kom förbi, så hon får absolut Dagens Ros av oss, som tur är var det ingen fara. men vi tejpade ihop det så det inte skulle bli ett sånt stort ärr.
Sen åt vi lite mat, sill och potatis. Mumsigt som tusan =)
Nu väntar jag på familjen annorlunda

Kommentarer
Postat av: veronica

Stackars tjej:(. Skönt att ha en sjuksyrra i släkten! Hoppas vi ses i veckan! Kram

2010-02-16 @ 14:21:36
URL: http://xliljax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0