Oj oj oj

Idag har vi haft fullt upp att passa våran lill skrutt han har varit på riktigt bushumör, när vi satt och tittade på tv förut, så försvann Harry, då han går/hoppar runt i sin gåstol för fullt, när jag går och kollar vart han är, så är han fullt upptagen med att öppna lådorna i köket, och det är super kul när mamma säger aj aj också, då gör man ännu mer bus. Nu på kvällen har han spelat fotboll med gåstolen och en musikboll. Nu fick ha gå och lägga sig då dagen har varit full av bus, imrogon ska jag träna på morgonen, sen skulle förmodligen elin komma en stund, och jag måste ta mig ner på stan och köpa presenter också, och vi som sa förut att vi inte alls hade något att göra imorgon, som sagt det blir aldrig som planerat!

Bilder från Öf i fredags

Lilja kör embla i gåvagnen

 



Harry och Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0