Söndag

Jaha då var det söndag igen, veckorna går så fort Harry är 6 månader, undrar hur snabbt det går egentligen, känns som om det ska gå så här fort så fyller han snart 1 och ska börja på dagis, och jag jobba, verkligen inget jag ser fram emot, eller jo det ska bli kul att få ett jobb, men det måste vara rätt också, har ingen lust att hoppa in på ett äldreboende, och sen jobba 1 vecka, och sen vara tvungen att sjukskriva mig, nej tack, så då börjar jackten på ett bra jobb.

Igår var vi hos Sara och Julia och hälsade, vi gjorde pasta sallad, och sånt när vi kom hem gjorde jag vårrullar och sen tittade vi på melodifestvalen, ganska stort att en från Nyköping går vdare direkt, men låten var grymt bra, och hennes röst är ju utan tveckan bra!

Idag var det basar och hittade lite fynd, efter det blev det en sväng på stan och käka lite, efter det åkte vi hem och sov, var så himla trött, nu ska jag ta itu med disken, syrran kom precis hit och ska vakta den sura lilla, som han heter just nu.

Bilder från fyndena kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0