Tisdag

Idag började dagen med träning, efter det gick jag hem och fick elin på besök, sen kom även syrran, vi körde hem henne sen, åkte vi och hämtade emblis och Evelina, åkte till apoteket, juste det har jag inte skrivit, men första gången vi var hos barn i nyköping, nämnde jag en grej som kunde vara anledning till Harrys hosta, men det togs aldrig ett prov, men nu tredje gången så tog dem ett prov och det var det som jag misstänkt, så nu ska han äta pencelin 10 dagar.
I allafall tillbaka till dagen, efter det åkte vi hem fixade det sista med tvätten, sen till gumsbacken där vi fyndade på stort, det blev en emma ljunga nitro en grå, och sen en ny bilbarnstol till lill prinsen, tony köpte fiskar och växter till akvariet.
Efter det blev det kalas mat på mc donalds enligt emblis =)
Nu lite bilder



Nya bilstolen


Nu vill det inte mer försöker senare istället, blogg vill inte samarbeta med mig 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Love har en exakt likadan stol! jätte fina är dom. :)

2010-02-09 @ 22:21:54
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

Sv: okej. du köpte den på gumsbacken eller?

2010-02-10 @ 07:20:59
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0