Torsdag

har haft ett litet upphåll med korta inlägg, har inte orkat blogga, men nu är jag tillbaka, går blev våran lilleman 6 månader, tiden går så sjukt fort, man hänger inte alls med. Han har haft feber måndag tisdag vlket gjort att jag inte sovt en blund, då han har krånglat massor, vet inte om det varot tänderna, men nu är han feberfri. och sov hela natten i natt, men bara för det kunde inte jag sova. Men det tar jag igen ikväll, tony jobbar varje kväll nu, så det är ganska ensamt för mig på kvällarna, men det får väl få bra!
igår var mina tjej kompisar här, och dippade och pratade en massa jätte trevligt.
Idag blir det en lugn dag ska hämta ett paket, och bara vara hemma och busa med Harry.

Kommentarer
Postat av: Johanna

oj vad tiden går! Grattis i efterskott till Harry!

2010-02-25 @ 16:46:00
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0