Torsdag

Igår blev det aldrig något inlägg, men igår blev det träning sen fika hos sofi Linus och Lilly, efter det gick vi och sällskapade evelina och embla, när båda gubbarna jobbade. Igår hände en läskig grej, när jag satt och åt, satt och åt en sådan nudelsoppa, precis färdig med stek het vatten, och Harry fick tag på den, då han satt i mitt knä. och välter den, som tur var kom det aldrig på honom, dessvärre på mig vilket resulterade i en blåsa på benet, som jag nu stcak hål på förut med nål, hoppas inte på ett ärr, men man vet aldrig.

Idag har jag snabb tränat på morgonen, vi ska snart åka iväg och leta tvättmaskin.

Som ni vet brukar jag skriva prinsen om Harry, och i natt var han verkligen en prins, när han vaknade gick jag och gjorde ordning välling, men nej det passade inte honom, så fick gå upp igen och ge honom ersättning. Lilla prinsen

Kommentarer
Postat av: Carro

Var det inte en diskmaskin ni leta efter =) hehe...

tack för en bra dag och god mat.

2010-02-11 @ 18:29:56
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0