fredag

Usch hatar lata dagar harry och jag har inte gjort mycket idag, jag är mest trött, och lilleman super busig, nu sover han ioförsig, så nu är det lugnt jag håller på att tvätta en maskin och har sorterat massa papper, i letande efter tonys bvc info sen han var liten, eftersom bvc tycker harry väger lite, men förmodligen är han precis som sin far, i vikt och längd, tony var tydligen störst när han föddes och minst nu, så om harry blir som tony, är bara att vänta och se. Tonys mamma tror att ha var runt året när han började gå upp mindre.
får leta vidare sen, snart kommer tony hem, som jobbar förmiddag i helgen, då blir det nog till att bada.
nu ska jag kika runt på bloggar och njuta av kylan från fläkten vi köpte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0