mys i hamnen & Bio

Idah började dagen halv 10, harry har tydligen blívit väldigt morgontrött men det är ju absolut ingen nackdel, då jag också blivit sjukt morgontrött. efter frukost och bad gick vi ut och promenerade hela familjen, harry somnade rätt snabbt i vagnen, tony och jag käkade glass och bara satt och kolla på alla  båtar, super mys. sen var vi uppe hos svärmor en stund sen kom även kusin embla och faster, dock hann dem inte leka så länge eftersom vi skulle hem och äta sen skulle jag på bio med mamma och syrran.
Efter att ha slängt i mig maten, så blev det bio super bra var den!
tyvärr har jag inga nya bilder, men lovar att imorgon blir det bilder, till en förbannelse då jag ska ladda kameran,
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0