Söndag

Mitt bloggande är dåligt, men jag har lite sommarlov, kan man säga eller för mycket annat att göra.

Igår åkte tony ja harry och gudmor Johanna till norrköping, dr vi bjöd gudmor på lunch eftersom hon fyllde år igår, stort grattis till världens bästa gudmor! Handlade 4 tröjor till mig för ynka 182 kr, super bra pris. Handlade lite födelsedagspresenter till lilleman som snart blir ett, hittade även en cykelhjälm, han ska få den när han fyller också men, vi var ju tvungna att prova och den kommer bli kanon. Efter det åkte vi hem packade lite saker, så åkte harry och jag till stugan, och tony fick ge sig iväg till helsingborg och jobba, så vi sov kavr i stugan, det var kallt igår kväll kan jag lova, spelade lite poker på kvällen, tänke spela av mormor och morfar och susanne och stefan pengar, men lyckades inte, det var nog mest mormor som vann. Och det var mammas en kronor så det gjorde inte så mycket!

idag är vi ute hos mamma och jonas, hjälper till att måla i stallet, men har nu en paus då mamma och jonas skulle fixa lite saker, sen blir det målning igen. Harry får leka med moster josefin och hennes kompis Malin, så han är hel nöjd. Senare ska vi åka och hämta en cykel jag ska få av susanne och stefan, så snart börjar vi cykla. När den är fixad.

Imorgon blir det hjälpa mamma och flyttstäda lägenhet även på tisdag. Ska försöka hinna städa hemma också, men det löser sig nog!

hoppas alla haft en bra helg trots regn!


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: hehe jaså :D

2010-07-25 @ 15:25:00
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0