Torsdag

Fortfarande förskyld men känner mig lite bättre faktiskt, imorgon är det kalas för linda ( min äldsta kusin som fyller 33 år) Innan det blir det stan med mamma syrran och lill prinsen.

Idag la jag ut harrys liggvagn på blocket, det känns lite jobbigt att sälja den, då jag gärna skulle ha sparat den till nästa barn eftersom den är så otroligt lättkord och snygg. Men nu har vi verkligen pltasbrist, och funderar på en sulky eller skooter till lilleman, då tony sa att jag var tvungen att sälja den, lite trist men, får väl stå ut. Ska försöka hitta en lika bra sen när harry får syskon i framtiden, och snart kommer datumet jag väntat på, vi får skriva in oss på nyköpingshem, även om det tar tid så är vi i allafall med i kön, och har en chans i allafall, nu behövs större, det funkar inte med en tvåa.

Nej nu ska jag sitta och kolla tv och kurera mig lite, ska göra en kopp te med mycket honung sen har jag laddat med kex och ost!

 



lilleman som bebis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0