Torsdag

Idag har vi hunnit mycket, städa, trosa och sen mamma. Sket i tvättstugan! Tony är och jobbar nu fast han är ledig, men harry och jag åkte till mamma så det gjorde inte så mycket.
Bilder från Trosa kommer imorgon, nu ska jag packa lite saker, sen sova, imorgon är det Ullared som gäller, ska vara ute i stallet vid ca halv 1 så vi måste åka 12. Tony kommer hem ca 3-4 i natt, stackarn får inte många timmar sömn, men det gick bra ändå.
Kommer sakna mina pojkar massor! Men sköönt för dem att få lite tid utan mig.

Ja min blogguppdatering i helgen kommer väl inte vara så bra, och kan inte blogga från telefonen heller då nätverket har kört i baken, men va tusan. Ni vet vart jag håller hus och jag lovar uppdaetera min köp när jag kommer hem!

Bilderna kommer imorgon som sagt, ha en bra helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0