Träningsvärk ab

Ja igår gjorde jag något jag inte gjort på länge, var ute och red, man kan säga att jag har träningsvärk har inte ridit på 2 år, och det känns idag kan jag lova, men det var faktiskt lite mysigt. Fick min första tur på lilla feffe, eller lilla och lilla han har blivit väldigt stor, ja vet att jag är förstor för honom, men saken är den att han blivit lite halv dum, han gör mest som han vill med, de två stackars tjejerna som brukar komma och rida i vanliga fall, så nu ska han ridas till lite, han är ju trots allt bara 4 år.

Efter stallet igår, åkte jag och Harry med mamma och syrran till stugan, massa mys käkade lax och romsås med mormor morfar, moster morbror och kusin barn, massa gott sen blev det mackkastning vid bryggan, sen poker, inget ovanligt när man är i stugan, men väldigt trevligt hade vi.

Pluttas sover vi har varit på stan en snabbis med elin som skulle till bolaget sen hemma hos henne sen 9.20 imorse. Jag har hunnit plocka lite med tvätten och så!

Ikväll blir det tacos längtar redan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0