dagarna går så fort

idag har vi hunnit massor igen, vi gick ner och mötte Farmor (harrys) Faster och Embla på stan, lämnade in tonys klocka som gick sönder igår, harry drog i den på något vis så något gick sönder, men det kostade ynka 30:- att fixa den så, och tog typ 1 minut, sen köpte jag ett par typ lära gå skor till harry på vincent, har kollat på dem länge men nu var dem ner satta till 275:- så då slog jag till. ska försöka ta kort på dem och lägga upp även bilderna jag skulle lagt upp igår. Efter stan gick vi upp till siv och gjorde super goda smörgåsar, åh åt nog fyra stycken så om någon vill prova någon gång säg till.

Recept:
1 panrich ( stavning)
Flytande honung
Pinjenötter (stavning)
Roccula sallad
Getost

Skär panrichen i delar och häll på honung
Ställ in dem i ungnen tills dem har blivit gyllenbruna
skär upp getosten i delar
rosta pinjenötterna
ta ut brödena och lägg osten rocculan och pinjenötterna
Verkligen super smarigt!

Vid halv 5 kom tony och hämtade mig så åkte vi till min farmor och farfar, vi skulle få fika men dem hade gjort mat också, super gott, när vi kom hem så somnade harry på en gång, nu har tony och jag nörd tid, vi sitter vid varsin dator typ, hoppas på lite vakert väder imrogon, nu har tonys ledighet börjat HÄÄRLIGT!
Ska sätta mig vid andra datorn och lägga upp bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0