Kina buffe och stan

Idag fick jag sov morgon av min söta son, kanske för att han skrek  typ 1 timme i natt, och var jätte svår att söva igår, men idag var det inga problem, han fick rätt flaska, den andra tappade han men nu sover han Sköönt.

Vi klädde på oss och gick och mötte Evelian och Embla, sen käkade vi Kina buffe sen gick vi en vända på stan, handlade lite saker, men inte så mycket eftersom jag åker till ullared nästa helg. Handlade ett par short till tony men han gillar inte short så han ska gå med lång byxor hela sommaren SUCK!!! Sen ett par pirat byxor till mig, en body och en t-shirt till Harry, och ett par Kavat skor till Harry. Bilder kommer inte eftersom jag fortfarande inte laddat kameran blir till att göra i Natt. Anledningen till att v ska börja köpa lite bättre kvalitet skor till harry  är om han fått mina fötter, jag går inåt som tusan, har inlägg använder dem dock inte DUMT! men så är det! Men vi kan hoppas han fått pappas fötter fär han skull!

Nu ska jag lägga mig. Imorgon är det midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0