Måndag

Idag började jag och Harry projket städning, det gick super bra tills dammsugaren kom på, han har aldrig brytt sig förut men nu blev det ett herrans liv, grät floder, och tony sov så då fick vi sluta projekt städning, men som tur var fick jag ett mess av mamma och hon och syrran skulle på stan och undrade om jag och Harry ville följa med, självklart! så vi var nere en sväng köpte två grejer till köket och en till sovrummet och en toa skylt, bilder kommer imorgon, efter det följde syrran och anna med hem, då fortsatte projekt städning eftersom då fick jag vara själv medans dem lekte med harry så nu är kök och hall avbockat, ÄNTLIGEN!! Sen kom embla hit eftersom dem skulle fixa lite hemma, sen gick vi dit efter att syrran och anna åkt, har precis kommit hem från evelina, tony är och kollar spelnings grejer eftersom dem ska spela på enskildas bal på onsdag. Hoppas att skattepengarna kommer imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0