Onsdag

Idag vid halv 11 så kom Siv Evelina och Embla och hämtade mig och Harry så åkte vi ut till strandstugeviken, jätte mys, harry satt och pysslade med sina grejer och kröp runt fick ännu mera sol på mig, men benen är fortfarande bleka, efter det följde vi med till Siv, sen för ca 20 minuter kom tony och hämtade oss, nu är vi hemma plutten ska sova och vi med. Har börjat bli massa problem när man lägger honom, han skriker och gappar så igår blev det inte sovtajm förens närmare halv 12 för harrys del, och tony som skulle upp vid kvart i fem, jag erbjöd honom att sova på soffan, men han somnade innan mig och Harry så, några timmar blev det nog.

Imorgon ska Evelina och ja kanske ta en tur på stan!

Batteriet i kameran var torsk, ska ladda det med en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0