onsdag

Idag har jag varit på stan mesta dels av dagen, syrran var här en stund på kvällen!

Harry har haft jätte ont i munnen idag skrek som en stuken gris, när man kom i närheten, har haft lite feber också, min lilla plutt, men nu sover han.

Imorgon är det dagen D, vad det är går ni se imorgon, men jag är super nervös!

Bilder



Min lilla sötnos



Så här trött blir man om man går upp tidigt tydligen



Nu jäklar kan Harry  hjälpa pappa att meka med bilen och åka lastbil



Short till prinsen



Lång klänning till mig



Lösnaglar som är färdig fixade nu, bild kommer senare



Nya skor, kunde inte låta bli, ett par nya till samlingen



Tröja från Gina tricot super snygg



Shorts och linne och body till lilleman självklart från Cubus



Klänning från cubus



Klänning cubus

Kommentarer
Postat av: sofi

vart har ni köpt varselbyxorna till Harry?? Linus har ett par "blåkläder" byxor men de med reflexerna skulle han gilla ännu mer =)

2010-06-09 @ 23:10:42
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

mkt shopping! Nyfiken på vad det är du ska göra :)

kramar

2010-06-10 @ 12:13:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0