så kan det gå

Så här kan det gå om man har en busig kusin som heter embla, tandkräm i hela huvudet!

Idag på fm var jag och Evelina nere på stan, handlade dock inget alls, duktiga ja, eller kunde inte handla något om jag ska vara ärlig. Sen kom Tony ner och lunchade med oss, sen gick vi och hämtade Embla på dagis de större barnen hade sångstund som vi lyssnade på, får se vilket dagis harry hamnar på sen blir faktiskt inte missnöjd om han hamnar på embla det verkar så himla bra och är trots allt mitt andra handsval, men hoppas ändå på stenkulla också.

Efter vi hämtat embla köpte vi fika tog ut en filt och satte oss i parken, en bra stund, solbränna ab på mig kan man lugnt säga. Nu sover pluttas och jag ska försöka fördriva tiden till tony kommer hem, hoppas ni andra har haft en solig bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0