Söndag

idag spenderade vi våran förmiddag eftermiddag i stugan, massa mys, harry kröp runt i gräset mest, och kollade vad hans syssling ida höll på med, det är väldigt intressant med de större barnen, mamma och jag köpte med oss vatten melon och jordgubbar, super goda jordgubbar, tror dock jag inte kan äta lika många som förra året, harry gillar inte jordgubbar, konstigt??

När tony slutade kom även han ut drack lite kaffe i susannes stuga eftersom det började spöregna sen åkte vi hem fick sällskap av gudmor Johanna och Faste och Emblis, så vi har käkat sill och potatis och barnen har röjt massor.

Imorgon ska jag åka ut till mamma har inget annat att göra, tony jobbar 10-22 härligt =( NOOT! så jag och harry åker till mamma vid ca tio.

Om det är någon som vill hitta på något hör av er!
nu ska jag kanske gå och sova och se om jag kan se slutet av hairspray i allafall, eftersom jag kollade vad klockan var nu.
Harry har iallafall slutat upproret nu, och sover som en liten prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0