sovtajmn kanske ??

Nej kanske ska ta och bädda ner mig i sängen och se lite tv, har kollat igenom dem dagliga bloggarna jag läder som är ganska många, nöje eller vad??
Idag kom skattepengarna, glad eller vad, nu kan jag äntligen hitta något fint till skolavslutningen. kanske ska våga mig på en klippning också, nja vi får se, jag och frisörer, är inte det bästa blir aldrig som jag vill.

Hämtade ut mitt paket förut, massa fina saker bara till mig :) Men kanske lite onödigt om ni frågar min sambo, hur ofta sminkar jag mig ?? Aldrig, jo kanske vid en tllställning, tar kort imorgon så ni får se vad jag fått hem i brevlådan!

Imorgon är det lugn dag och på torsdag är det dagen D, börjar få mer och mer ont i magen, men får väl helt enkelt stå ut. Vad det är får ni se då, säger inget någon spänning måste ju finnas.

Ska försöka ringa förskolan imorgon och kolla om vi får komma och kika nyfiken som jag är!

Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: sofi

nja snarare 18 ggr eftersom att han säkert kommer åka varje år :) haha!! Ska du också åka??

2010-06-09 @ 11:33:47
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: sofi

JAG VILL VEEEETA!!!! =)

2010-06-09 @ 11:34:32
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Jag har inte märkt så mycket alls på Leia, förutom att hon va lite grning vid maten ibland. Inte kul att dom ska må dåligt bara för att en tand på g :/

2010-06-09 @ 21:11:29
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0