Bilder

Jag vet att ni gillar nya bilder så varsegoda




Bus bus bus mitt charm troll



Fia och Harry när hon var här i lördags precis innan läggdags för lilleman



Harry och min kusin Sanna, han vet precis hur man ska se ut när kameran kommer fram




Bilden ser ganska läskig ut men det är ändå super fin



Cooling Harry och tönt moster



Harry min kusin Sanna och Hennes Kille



Harry och min kusin Sanna som fyller 24 år idag



Harry och Morfar, kan man annat än tycka om bilden



Redo för krypning



Mamma och Pappas glada prins kan man annat än älskar det smilet


Kommentarer
Postat av: Anja

Fina bilder. Kram

2010-03-25 @ 07:06:14
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0