Bilder

Nu är Harry lagd, eller han ligger och käkar välling just nu, som sagt vi åt tacos förut sen kom Evelian och Embla över en stund, vi sjöng lite singstar och så, idag har vi faktiskt inte gjort mycket, pysslat lite hemma och så en sväng och handla på maxi, vet inte riktigt vad jag tycker det är ganska dyrt men man måste ju variera lite, just nu är Harrys gudfar här på besök harry fick ett påskägg av honom, det tycker jag är gulligt.
Imorgon är det begravning, sen försöka fixa grejer att lägga i harrys ägg vi köpte idag.
Bilder





Min söta son




Min söta tjockvän Erika var på besök



Harry med sin gudfar Christian



Embla har lärt sig göra grimarsh ( stavning)



Kolla vad jag kan Betta




Tar efter morbror, gör allt som han gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0