Födelsdagar

I April så är det många födelsedagar i våran släkt, min kusin den 3 min farbror den 9 min moster 13 och sen jag 17 har lite ångest inför det, fyller ju 20 år, Wow jag blir stor!!!

Nej men som sagt lite ångest, hur ska vi göra med plats, vad ska vi bjuda på, känner att jag helst av allt inte vill dela upp det hela, har alltid fått göra det eftersom mamma och pappa är skilda, finns ju en lokal i stenkulla men hur rolig är den för kalas, inge vidare. Så nu blir det till att börja planera lite, ska jag bjuda på mat eller bara fika, och måste jag dela upp det eller kan det lösas på något annant sätt, det är är ju släktkalas eller vad man säger, men min släkt är ju så stor. Ja som sagt måste börja planera, men om ni har några förslag får ni jätte gärna komma med dem, tänkte att helgen efter ska det vara kompisar, måste ju vänta på min fia som är i tahiland då, och sen blir det för mycket med både släkt och vänner samma dag.


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN- vinn babyprodukter

Hej, kika gärna in till mig och var med och tävla om babyprodukter. Kanske din tur och vinna? Lycka till

2010-03-30 @ 09:40:31
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Den 11 fyller ju Susanne

2010-03-30 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0