Invarderar på resturang

idag började dagen med att vi egentligen skulle till öppna, men harry somnade om så då blev det inget av det, istället vid 11 mötte jag upp Evelina sen gick vi och mötte upp ännu fler, Johanna Johanna Agge och Tezza, med alla barn, vi bestämde att vi skulle käka någon stans, så vi invarderade gyllene måsen, 6 ungar och 6 vuxna, så det blev fullt, men som vanligt super trevlig och massa snack. Efter det mötte Evelina och jag upp Harri, sen gick vi upp till svärmor där vi fick mat och grejer super lyxigt =) Nu sitter jag hemma och gör inte mycket, tony har precis åkt och jobba, och plutten ligger i sängen och ska sova. Blir att kika på tv för min del, vi kom på idag att dem skulle kunna göra att tv program om alla oss mammor vilken kaos tv.
Bilder kommer så fort jag orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0