Lördag night

Ja som jag skrev tidigare idag så var vi nere på stan, skull köpa en keeps till Tony eftersom han tappat sin, på ett ganska klantigt sätt, men men hittade i allafall en snygg keeps till hnom, fast den var på gränsen att vara för stor men det gick. Hittade även en present till honom som han ska få på måndag, men om jag känner han rätt så kommer han tjatta tills han får den. Men kan ju faktiskt släppa tills imorgon eftersom det är då vi firar, vem vll göra något på ett måndag, då han även förmodligen jobbar. Sen hittade jag massor av fint på cubus, ovanligt nej, livsfarlig affär att gå in i, hittar alltid massor. Älskar den affären, hittade jätte snygga jeans leggings då jag bara använder leggings just nu, tills jag tränat bort min gravidmage. Men det är snyggt också och älskar långa tröjor.
Men kände att jag inte hade råd idag så det får bli när de andra pengarna kommer istället.
Lägger upp bilder från stan samt " barnbasaren".
Nu på kvällen tog v snabb mt på m donalds efter maten lekte embla där, och ropade på mig hela tiden, och har lärt sig säga Becka, så det är det ända man hör just nu, men hon är för söt lill skruttan. Lilleman tar sig mer och mer framåt här hemma, står i krypställning och gungar också, men inte längre än så, men det är rätt skönt kan jag tycka att an fortfarande är rätt stil, han och Ebl smider iallafall onda planer, och är elaka mot varandra, men idag när vi gick hem från stan upptäckte vi att dem även kan vara snälla mot varandra dem satt och höll varandra i handen, eller Embla höll i Harrys hand, så det finns bevis att dem också kan vara snälla, inte bara köra fullt ös hela tiden.
Nu väntar jag på min vän fia som kommer hit, det ska bli himla roligt =) Och snart bor hon närmare mig då kan vi ses oftare det gillas, men 5 daga efter hon flyttat in så åker hon till thailand, och är borta 2 veckor, så hon är borta på min 20 års dag men den fras när hon kommer hem igen, nej bildr var det ja, nu kommer dem =)




2 Fleece tröjor från cubus



Body från hm och Mössa från Cubus



Min nya hår färg



Hemma gjorda sushn igår, smakade bra fast dem saknade skönhet



Embla




Harry



Nördvarning



Emblis



skjorta och väst 30:- På "basaren"



Skjortor 15:- och 20:- "basaren"



Sommarshorts 20:- och tröja med tiger 15:- "basaren"




Tröja 20:- " basaren"




Väst och Mjukisbyxa 15:- " Basaren"



Pyjamas 5 :- Basaren




Skor och Keeps Hm



Body och Byxa Cubus





Kommentarer
Postat av: sofi

vilka fina kläder du shoppat =)



Ja den kom i fredags men vi har inte haft tid att hämta den förs nu =)

2010-03-21 @ 13:53:08
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Den där blå/ grå randiga tröjan va onödigt att du köpte. Har en sån som du hade kunnat få.

2010-03-23 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0