Lördag

Idag startade morgonen halv 8, med två hulligan ungar, men även om dem är hulliganer är goa och söta, efter frukosten klädde vi på oss och gick ner till en lokal här i stenkulla eftersom det var barnloppis, hittade lite saker, men dem hade lite höga priser, det var nackdelen. Men som sagt hittade lite saker till schyst pris. Så jag är nöjd, förutom att Evelina snodde en skjorta av mig, men den får jag tillbaks, Harry kan i allafall inte ha den storleken nu.
Igår blev det lång natt, gick typ och la oss vid halv 1 eller något, efter dip vitlöksoliver och vitlöksbröd. Mumsigt värre, nej nu ska vi nog ta på oss kläderna igen och gå ner på stan, när min baby kommer hem sen ikväll ska vi göra tacoberg som han önskat, och självklart kan vi äta det, är ju grymt gott, så det tackar man inte nej till.
Imorgon ska Harry vara hos farmor och farfar, och tony och jag ska hitta på något roligt, et inte vad ännu, inte bestämt men lutade mot bio och resturang men vi får se, på måndag har tony och jag varit tillsammans 4 år.



Våran sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0