Måndag

Idag började dagen med att jag vaknade av en duns sedan ett skrikande barn, Harry rullade ur sängen imorse, han slog sig inte som tur var, utan han blev mest rädd. Efter det blev det dusch för min del sen frukost, och sen iväg och handla, alltid kul att hitta massa skit, men idag blev det faktiskt bara mat och sånt, duktiga vi var då!
Vi köpte med en stubbe och åkte och fika hos Evelina Harri och Embla, nu är vi hemma och har städat sen vi kom hem så nu är det fint, och rent fast det ligger grejer överallt. Men det är för mycket saker och för liten lägenhet, men i sommar igen får vi anmäla oss till nyköpingshem igen, så då blir det att leta större lägenheten, men hur stort vi än kommer bo i tiden, kommer det ändå ligga saker över allt, för jag älskar att handla grejer.
Just nu håller jag på att planera att köpa nya möbler lite var och här, och lite annan förvaring, vi får väl se.
Nu ska vi snart få besök av pappsen som fyllde år igår, ska fira honom med pizza.
Uppdeaterar senare!!


Grattis kära far i efterskott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0