Nytt rekord =)

Idag åkte tony och jobba tidigt och jag hade bestämt att jag skulle iväg och bränna fett, så harry fick följa med, det gick kalas bra ändå, hade med leksaker, men han tittade på alla människor som tränade i stället. Efter det gick vi hem han somnade i vagnen, så jag gjorde lunch och tittade på tv, medans han sov, sen fick han lunch när han vaknade, sen har hela eftermiddagen bara varit mys. Vid halv 7 kom Tony hem, emellan eftersom han skulle åka igen. Så nu är han iväg igen. Harry vägrar som sagt allt just nu, gröten grisade han mest med, men men. han verkar gald och nöjd ändå faktiskt, så det får väl gå. Han älskar ju dem här drikki, men känns som om jag inte vill ge honom de hela tiden, dels för att det är ganska sött, och så är det dyrt, eller egentligen är det inte det, men ändå, finns bara på willys och city gross och dit får man inte komma varje dag.
Jag känner mig helt snurrig ikväll glömde till och med bilförarna som jag aldrig missar annars får se reprisen.

På gymmet idag rode ja, fick nytt rekord, eller ekord och rekord det var första gången jag körde så långt , 2 km, på 11,46 inte illa pnkat, men var helt slut efter det, så det måste ju ha någon effekt, nu låter det som Harry somnat, får se hur länge han sover innan han blir hungrig igen, men han fick i sg lite gröt i allafall så det är positvt.
Imorgon blir det först öppna sen badet

Nya bilder



Harre Barre äter drikki



Embla troll unge



Tittar på grävmaskinerna



Tony provade på skinet, konturerna



När den var klar första gången med skuggning




Embla körde Harrys vagn på stan igår, snacka om lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0