Onsdag

dag gick vi faktiskt upp skapligt för ovanlighetens skull, dels för att Tony skulle iväg och jobba och jag skulle möta sofi och Lilly, för en promenad. Så vi åt frukost och klädde på oss sen gick vi och mötte dem, utanför hos dem.
Gick ner på stan och kikade lite i affären, massa trevligt Tack sofi för idag =) Köpte en body och ett par byxor till lilleman bilder kommer imorgon. När vi var på väg hem, ringde jag evelina och kollade om dem var hemma, men dem var nere på stan, så jag gick ner igen, mycket motion för min del, men vad gjorde det i det vackra vädret. Kollade lite till och sen käkade vi lunch, sen hem till dem och hämta zeke smurf, och sen hit. Sen har dagen varit full av aktivteter, Embla och jag sprang iväg och gjorde ärende på affären ( hämtade packet), sen kom Tony hem en snabbs och gjorde mat, LYX!! Sen åkte han vidare och jobbade igen, Evelina och Embla har precis åkt hem, plutten har somnat Tony jobbar, så min kväll ser ut som den brukar ensam, men det är bra att Tony har jobb =)
Orkar inte lägga in bilderna i datorn nu. Det får bli imorgon, då det blir tränings dags =) Härligt, måste ta med mig plutten imorgon då Tony jobbar. Men men får hoppas han somnar på vägen till gymmet!
Nu ska jag lägga mig och se på tv och vänta på att min käraste kommer hem

Kommentarer
Postat av: Marica, Carolina & Emma

Vilken bra blogg du har!

kram :)

2010-03-10 @ 23:07:29
URL: http://atleterochdieter.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg!

2010-03-10 @ 23:30:47
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0