Söndag

Ja hoppade en dag av bloggande, dels för att jag var trött sedan min party fredag, och sen blev det bara inte av, men en liten uppdate.
Ja i fredags hade jag så roligt så det finns inte, det var inte igår man var ute och partade precis, men hade grymt kul, och drack nog kanske lite för mycket, men men.

I går var jag skapligt trött, men vid 12 på kvällen var jag relatvit pigg igen. Var och handlade lite på city gross och hos Evelina och drack kaffe m.m på kvällen åkte vi till Agge och Barnen på taco kväll. Det var jätte trevligt, barnen var hulliganer som vanligt, hoppas stackars tezzas kille inte fick avskräck :P Men det var super trevligt, kollade på melodifestivalen, sen blev det den här hyllnings filmen från wold trade center ( stavning ) Men den var faktiskt himla bra. Efter det skjusade Agge hem mig och harry.

Idag sov vi till tolv, så vi har ätit lite lunch och ska fixa oss lite nu, lilleman leker på golvet, men börjar tröttna lite nu. Vid 4 kanske vi ska till mormor och bonus och hälsa på.

Igår gjorde även tony sin första tatuering




Tonys första tatuering, det är inte hans utan Evelinas, det är han som gjort den




Emblis



Harry prinsen

Kommentarer
Postat av: tezz & Ellen

hehe nee då robin klarade sig bra=)

tack för en trevlig kväll !

2010-03-07 @ 20:25:36
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Rebecka

dina barn?

2010-03-10 @ 23:02:06
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0