Tisdag

Idag började våran dag att mamma/mormor kom och hämtade oss och körde oss till badet, harry älskar verkligen att bada det bästa han vet, han blir sjö galen. Efter det kom Tony/pappa och hämtade oss, sen åkte vi och utrettade lite ärenden, åkte förbi hos evelina en sväng och hade köpt med oss fika. sen hem och göra lite mat, som tony diskar efter nu, och idag mina kära bloggläsare är det sista gången vi diskar på länge, förutom nappflaskorna då! För imorgon är våran diskmaskin färdig inkopplad, no more dish =)
Det ska bli så himla skönt att slippa tänka på det.
Och en sak till är att nu ikväll har det hänt grejer, lilleman har ålat sig runt i hela vardagsrummet, suttit upp och lekt massor, nu kommer allt på en gång istället, jag hinner inte med men tycker ändå det är sjukt roligt att se. Man blir stolt i mamma hjärtat! Än så länge går det bara baklänges, men det funkar för honom också, han ålade sig under fotöljen, och han har märkt vad man kan göra mycket bus när man kommer något vart, då blir det extra kul. Lill prinsen.
Imorgon kommer Sara med barn hit, det var verkligen länge sen vi sågs, så det ska bli super roligt, ska även försöka hinna med ett träningspass eftersom förra veckan blev slapp fy på mig, bort med gravidets hänget.
Kom nyss från tvn där jag satt bänkad och sambo och barn utskickade från vardgasrummet, för mina hemma fruar vill jag inte missa en sekund av, längtar till nästa avsnitt, och på torsdag är det dags för dem urusla bilförarna, det är alltid lika kul !
Nu ska jag plocka upp lite leksaker som ligger sprida över allt efter vilder.

Nu kommer det bli fullt ös istället för lugn och stilla, men det gör mig inget alls =)


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Visst vore det spännande o veta vem det är som känner att de behövde försöka trycka ner mig? Enligt Ip-adressen ska det vara nån härifrån. :P

2010-03-03 @ 20:36:36
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0