Bella Tyra show

Någon som sett det?? Sänds via webb tv, faktiskt riktigt bra, har inte sett alla avsnitt men händer att jag sett några, eftersom jag läser mycket bloggar så blir det att titta på de avsnitten när de bloggarna jag läser är med.
Någon av er som läser även de så kallad kända bloggarna??

Idag var i allafall Kisse gäst, händer ofta att jag går in och läser hennes blogg, vet faktiskt inte varför, säkert bara för att hon är som hon är, har alltid tyckt att hon är dryg och allt på sin blogg och idag när hon var med i showen fick man allt bekräftat hon är ju som hon är, alla är avundsjuka på henne enligt henne själv, ja ni som läst vet vad jag menar, men hur mycket kan man verkligen spela i sin så kallade karaktär, jag tror ju verkligen inte att hon är sådan i verkligenheten det är hennes roll, men hur mycket får man egentligen överdriva, hur mycket får man provocera, ja det är den stora frågan, men när hon är med i showen så är hon bitchig dryg otrevlig, ställer in sig på hur människor är innan man ens känner personen i frågan, och det hon sa om Gay bloggaren Amir, att dem är vänner men att han är falsk och att hon inte kan lita på honom! varför ens umgås med honom, det finns nog inte ens en chans i världen att även om man skulle få vara kompis me Kissie en dag att jag skulle ta den! hon säger att alla är avundsjuka på henne, vad ska man vara avundsjuk på, en massa smink, silikon bröst och botox, nej tacka vet jag att vara naturlig!
Ni som läser dessa kändis bloggar vilken gillar ni bäst??
Vore roligt med kommentarer för att se vad folk tycker

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

hon var så pinsam! försökte verkligen spela tuff men det vart bara en flopp. Jag läser Lily, Egoina, Spiderchick.. vet inte om dom räknas som stora :)

2010-05-14 @ 08:28:38
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Anja

Har inte sett det, och läser inte nån utav deras bloggar. Kram

2010-05-14 @ 09:19:50
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0