Eftermiddag / kväll

Vi har nu på eftermiddagen spenderat våran tid, ja iallafall jag och Harry. Ute hos mormor och bonus i deras nya hus, och jag blir avundsjuk, jag vill också ha hus, men då måste man ha körkort och grejer, men vi var ute en bra stund, harry lekte med gruset och mamma och Jonas grävde i rabatterna, sen gick vi in en stund harry kröp överallt så himla stort så han blev helt slut, sen på kvällen åkte vi hem till syrran som bor kvar i lägneheten tills uppsägningstiden är slut, hon gjorde tacos, och mamma packade och Harry plockade ur, nu är det en trött unge här hemma kan jag lova, nu blir det tvn med ungsbakade chips.
Glömde självklart kameran hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0