Fredag

Ja mitt bloggande har i stort sätt legat nere nu när vi varit sjuka har verkligen inte orkat, och sen igår gick Tonys farmor bort så det har varit mycket just nu.

Igår var vi nere och matade ankorna och sen gick vi en sväng och fikade och hämtade Harrys up and go paket.
Sen följde evelina och Embal med hit och vi åt tacos, mumsigt.

Idag jobbade tony förmiddag så jag och evelina bestämde oss för att gå en promenad så vi gick ut och kollade gumsbacken, hittade ett par skor till mig och ett par till tony, båda för 500:- billigt. Sen gick vi och hälsade på siv och peter en stund, sen blev det handling, sen mat.
När vi var och handlade så köpte Tony BUZZ så vi körde två turneringar han vann dock båda gångerna illa!
Nu på kvällen har jag varit me Evelina på gymmet, passade embla medans hon tränade, blir ingen träning för mig förens jag är frisk, men som tur är går jag mycket, så jag behöver inte känna mig allt för dålig.
Nej nu blir det sovdags!

Vila i frid Birgitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0