Lördag/ söndag

Igår på eftermiddagen åkte vi ut till stallet, embla trivdes som fisken i vattnet Harry sov, hon klappade kattungar kollade hämtar kanin, och bebis som hon sa, en av våra ston fölade, med hjälp av vetrinär, dock överlevde inte fölet, Embla var så himla söt då " ssshhhyy.. Bebis sola" Tyst bebis sover! Söt fisan, sen åkte vi och handlade pizza sen drog Evelina och Ja till Tezza, sen ut till hörnet som gud glömde, vet faktiskt inte vad jag tycker om det stället, vist det kanske var jätte trevligt, men kände mig väldigt ung. Men vi drog därifrån sen till Tellus där vi inte var alls länge, sen kom syrran och hämtade oss och körde oss hem.

Idag har jag skurat köket torkat alla luckorna golven ja allt, ska skriva lite matlista nu, och sen komma på vad vi ska äta ikväll, väntar tills Tony kommer hem kan han också få vara med och bestämma. Nu ska jag kika lite på tv medans plutten sover middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0