Måndag Norrköping

Idag på förmiddagen började jag projket hallen, så nu är det lite saker som ska slängas, en del grejer ska ner till källan m.m, efter det gjorde tony lunch eftersom han skulle iväg och jobba och Lilleman och jag skulle dra iväg till Norrköping med Evelina med familj, efter vi ätit blev vi upphämtade, trevlig dag, hittade lite saker.
2 linnen 1 tröja ett par skor tilll mig, 1 par hängselbyxor ett regnställ ett nytt tält ( blixten mc queen ) 3 boddies  1 par skor till Lilleman, och sen en ny hemtelefon, så vi kan prata billigt igen.

Har satt ihop tälten som inte var en enkel match och plockat ihop alla leksaker och så, nu inväntar jag tony som är på väg hem från jobbet. sen blir det nog sov tajm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0