Oj

Såg nu att jag uppdaterat väldigt dåligt, det har verkligen inte blivit av, har glömt, eller haft blogg paus.

I fredags var jag Siv Evelina och barnen på gumsbacken, kollade in lite affärer och sen tog vi kort på Harry blev verkligen super fina kort så nu längtar jag tills om 2 veckor när dem kommer. Efter gumsbacken var vi och käkade lunch, sen hem till Siv och fikade, på eftermddagen följde jag och Harry med henne och klippte sig. Sen på kvällen kom tony och hämtade oss, så åkte vi hem och somnade på varsin sida av soffan typ.

I går var det tvätt och städ som gällde hade tvätt stugan, sen på kvällen kom gamla klasskompisar till mig hit, vi hade super trevligt, blev tyvärr inga kort då jag upptäkte lite sent att jag inte hade något batteri i kameran, men vi hade jätte trevligt, sen gick jag och mötte upp Tony Harry och christian hos Evelina, blev även kvar där en stund och pratade lite.

Idag tog vi sov morgon till 11 super skönt, nu ska vi försöka hitta på något, sen ikväll ska vi till mamma och jonas och kolla hur de gått för dem i nya huset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0