Tiden går sjukt fort

Imorgon blir Harry 10 månader, vart har tiden flugit iväg, allt går så fort, men han är självklart fortfarande min lilla bebis, även om han anser sig själv som stor, det märks, allt ska han göra själv, han har fått börja sitta pch plocka lite med maten nu, tredje gången idag och han är super duktig, trodde han skulle vända upp och ner på skålen på en gång, men nej han satt och plockade och plockade.
Han utvecklas bra, kryper i mega fart ibland går det så snabbt att han håller på att tippa om kull, säger mamma och pappa utan problem är nästan alltid en solstrålsunge, kommer alltid med ett leende, världens goaste även om han dras i håret och bankar. Min solstrålprins, älskar min son över allt annat, självklart älskar jag tony lika mycket.
I framtiden har vi pratat om syskon till Harry, men just nu vill jag bara njuta av min lill prins, för han är verkligen mamma och pappas ögonsten!

Precis nyfödd hos pappa



Imorgon 10 månader våran lill prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0