Lördag

Ska ladda min kamera ikväll måste ha lite nya kort, siper dålig på att ta kort.

Idag var vi nere på stan från typ 11-15 med Evelina och Embla, det var bara jag och Harry eftersom Tony sov, skulle kolla julklappar och kom hem med 3 stycken faktiskt greatans av mig =)
Och förstårs lite annat som 2 par vantar till harry och julgardiner och sen ett par termisar till mig men tror jag får gå ner med dem på måndag och byta för dem var förkorta i benen. men har inte provat med skor så vi får se.

Nu på kvällen har vi varit hos faster Gunilla m familj och käkat middag, super god hjortgryta, hela pappas sida var där. Bara farfar som saknades som vi saknar så mycket =(<3 Älskade farfar.
Kvällen var ganska bra ändå, harry busade som tusan och sover nu i sin säng med djupa snarkningar, tony har åkt och jobbat och jag kikar runt som vanligt på dator.

Imorgon blir det förmodligen pulka åkning ute i stallet

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0