Onsdag

Jaha dagar går så fort, umågs nu med släkt ganska mycket efter farfars bortgång, saknar honom mycket, har varit hos farmor idag, känns konstigt att vara där utan att farfar sitter där på sin plats och bara är, vi kommer sakna honom något så sjukt mycket, idag var dödsannonsen i tidningen, men jag känner som farmor sa idag, att det var inte en annons där vi kände någon utan det var någon annan familj som led och saknade en anhörig. Det känns fortfarande så himla otroligt eftersom allt kom som en chock, men vet att farfar har det bra där han är nu.
Snart är det begravning också, jag har väldiga problem med begravningar men ska klara det här, självklart kommer jag var så himla ledsen, men måste visa mig stark, för farfars skull <3

Nej nu lite positvt kanske, inte bara ledsna inlägg =)
Har umågtts ganska mycket med pappa och farmor nu i veckan, annars skulle jag nog känna mig ganska rastlös eftersom jag nu förtillfället inte har nåt jobb, som är grymt tråkigt, saknar mina arbetskamrater och elever så grymt mycket, det har varit helt underbart att få jobba där, och jag längtar tillbaka, var nere idag och hämtade ett papper, och fick ett varmt välkomnande av alla, vilket värmdes något enormt =) fick även en liten kudde som dem har gjort! Tack alla för att ni är så underbara =)

Imorse kom farmor och pappa på frukost besök, hos mig och harry, tony låg och sov. Pappa hade köpt med sig en overall till lilleman, som vi tackar så mycket för, och senare under dagen fick han även en pulka av gammel farmor ( min farmor) Harry är så sjukt uppskattad av alla och det glädjer mig varje gång av att se, han är allas ögonsten. Han växer just nu så det knakar, han lär sig nya saker varje dag, och varje dag när vi lagt honom i sängen, tackar jag alltid en extra gång över min fina son. Han är underbar!

Sitter och kikar runt på alla andras bloggar där julklappar är inhandlade och inslagna, jag är efter i år har inte köpt en ända julklapp i år, jag ska men har inte kommit till skott ännu, men snart är det dags, och då sprätter pengarna :P Älskar julen och att få ge bort saker, är inte själv så intresserad av att få längre men att ge är så himla roligt, så jag har lite planer inför julen, har faktiskt nätshoppat en grej till syrran så en sak är ju i allfall inhandlad.

Nehe nu blev det mycket på en gång, väntar på att tony ska komma hem från jobbet, imorgon är det dagis som gäller för harry barre och jag ska en sväng på stan, sen ska jag bjuda pappa och farmor på mat på kvällen, min specialitet.

Nehe nog nu, skriver imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0