spärrar överallt

Just nu skulle jag vilja ha spärrar på allt här hemma, harry är överallt och ingen stans hela tiden man kan inte släppa honom ur sikte en enda sekund, för då gräver han i toan med toaborsten eller sitter på köksbordet eller gör stunts på sina leksaksbilar (bobbycar och carsbilen.)
idag har jag jobba det är så himla kul trivs så bra, men mitt pluggande går inte jätte bra men nästa vecka ska jag plugga hela tiden.
Idag har tony och evelina vart och hämtat nya familjemedlemar till både oss och henne, 3 stycken vattenaganer (stavning) små som tusan, inte så läskigt :P
Lite nya bilder




Harry och hans söta tjej Isabelle



Sötprinsen



Sööt Embla



Dålig bild eftersom dem gömt sig men dem är små som tusan, en av Evelinas heter i allafall Nisse, embla döpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0