Måndag skola och ögoninflamation

Imorse när jag vaknade så kunde jag knappt få upp höger öga, tony tyckte jag var slö som aldrig tänkte gå upp, men hur lätt är det att se på bara ett öga, i allafall tills lut kom jag upp, tvättade av ansiktet och kolla i spegeln, helt rödspräng, har kännts som det runnit hela dagen. gör det nu med, men inte så rött längre.
Idag var i alla fall första skoldagen, kom dit fick veta vad jag skulle göra typ sen gå hem, har pluggat nu ikväll var hemma hos Sara tillsammans med Jasmine, fick låna sarahs bok eftersom min inte kommit ännu. så hann göra 11 uppgifter resten gör jag imorgon. tänker gå i skolan imorgon även om jag har ögoninflamation har inte direkt tänkt att kleta i någon annans öga. Men tror det är bättre imorgon, hoppas så i allafall

Imorgon är det skola igen, läkarundersökning för tony och dagis med fotografering för Harry.
Och föräldrarmöte på kvällen.
Nu kom tony hem efter lång jobb dag dags att vara social

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0