Någon som känner sig manad?

Någon som känner sig manad att ta över min kropp, då skulle jag tycka grymt synd om den personen. Har inte hunnit bli frisk från min förskylning ännu, snoret rinner, hostar snart ihäl mig, fan hatar att vara förskylda, och det tråkiga är att jag inte ens hann att bli frisk från mina 2 sista förskylningar, innan jag fick en ny, Hej dåligt imunförsvar.

Harry och jag har i allafall spenderat eftermiddagen hos mormor bonus och moster.
Han var på dagis idag, man kan inte säga annat än att han älskar att vara på dagis, idag skulle han inte ens följa med mig hem, han kunde dock stanna en stund till, för det var lite kort dag idag tyckte han, fast det var som vanligt. Imorse när vi kom, kom ett gäng barn och skrek Harrys namn som om han voe någon kung på dagis, lät och såg ganska kul och charmigt ut faktiskt.

Han sov kanon i natt vilket han inte gjort på länge, han har fan bättre imunförsvar än jag och han är liten, orättvist! Imorse var han dock väldigt fundersam, han var tvungen att hoppa upp och ner och klappa och grejer i sängen för att konstatera att Pappa inte var hemma, vilket var till en stor besvikelse för honom.

Nu ska jag se om jag hittar något på tv, och kanske sova.
Imorgon ska jag gå hem till min vän elin och fika =)



Harry "Kungen" Liljegren

Kommentarer
Postat av: Kaiis!

Jadu.. Jag har varit sjuk jag med. Har haft feber tre gånger denna månad... Haha!!! Det kallar jag för ett dåligt immunförsvar!!! :P vad hittar du på på torsdag?? Jag fyller år då!!! Vill du komma över? :) Puss puss och krya på dig!!! <3

2010-09-21 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0