Omständiga ja

Nu mina vänner är det så att det inte blir någon hemtjänst, fick ett mycket bättre erbjudande idag som jag självklart tackade jag till, varför ens tvecka, det är fan mitt DRÖMJOBB!
Så imorgon börjar jag, och jobbar till nästa fredag vad jag vet än så länge, hemtjänsten får jag ta senare pratade med chefen idag och hon sa att jag skulle höra av mig för en ny inskloning.
Gissa om jag är glad för det nya jobbet!
Har varit på möte idag också som också gick kanon!
Nu är min värld super, nu är det bara större lägenhet och ett bättre jobb till Ton som står på listan, sen tror jag inte det kan bli mer perfekt!

Ja idag har jag fått mycket gjort.
Snälla Carro körde mig så jag kunde uträtta lite ärenden medans Barre var på dagis.
Först åkte vi till Coop, och skulle kolla barnsadel till min cykel, men dem var slut, köpte en energidricka, som jag fick visa leg för, Fjantigt!
Efterdet åkte vi till Sportex/karlsson, där hade dem en, så imorgon får jag hem cykeln och då ska sadeln på så Barre och jag kan cykla istället.
Sen city gross, blöjor och Drikki
Sen hämta Bella på hennes dagis, sen avsläppning på Tuvan för att hämta Harry.
Vid halv 4 möte
Sen Mat
och Nu på kvällen har jag varit hos grannen, alltid lika trevligt.

Ja det var väl min dag!

Skickar en tanke till lilla syster yster som flög av hästen idag, och har stuckat höftbenet, hoppas det blir bättre <3



Harry och Favo moster vi skickar en stor Puss och Kram till dig

Kommentarer
Postat av: Johanna

då får man väl säga grattis igen. ;) :)

2010-09-01 @ 20:49:11
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: josefin

tack bästa syster <3

2010-09-02 @ 08:49:07
Postat av: carro

var väl lugnt fick ju ha volvon =) hihi.....



GRattis igen till jobbet. ;)

2010-09-02 @ 18:35:51
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0