Otroligt mammig

Ja harry är inte inne i en sån rolig period just nu, han är så fruktansvärt mammig, specilet när han är trött, då är det bara mamma som funkar, och jag tycker inte det är specielt roligt, jag älskar honom över allt annat på jorden, men skulle gärna slippa ha honom gråtandes så fort man går iväg, eller hängande i byxorna hela tiden.
Och det värsta av allt, när tony är borta är han värre.
Men men det går nog över snart, men lite jobbigt måste jag säga att det är.

Imorgon ska jag ner och byta harrys jacka vi köpte idag, som jag såg att det fanns ju ingen luva, och det är inte min stil, så den ska jag byta. Sen imorgon kväll hoppas jag på en trevlig kväll med jasmine och sara, skulle verkligen behöva det, lite egentid!

Har en glad nyhet som kommer upp i nästa vecka =)

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: känns som om dom flesta fick för nån vecka sen så det kanske är väldigt spritt när dom kommer. :)

2010-09-25 @ 08:36:37
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0